PEPA's WEB SITE [or your toilet paper]
(nehodící se škrtněte)
NEW IHIK DRD ODKAZY
HISTORIE :)

Dračí doupě hraju už nějakej ten čásek, a tak se toho hodně stalo ve hře i ve skutečnosti. S hraním jsem začal na konci sedmé třídy. Zahrál jsem si asi dvě dobrodružství (v obou to moje postava nepřežila), pak jsem se jako na tóóó a vykopl Lukáše a Petra z postu pídžejského (mám na mysli post Pána jeskyně). NO, pak začala moje slibná kariéra toho "vymejšleče" dobrodružství. Tak se táhlo po dva roky (opravdu good roky, nejraději bych se hned vrátil :( ). Spotřebovával jsem stále více a více čtverečkovaného papíru, na deník mého hraničáře se usazoval prach i pach. Mezitím se také do Dračácké rodiny připojili Milan s Hánzim. Pak ale přišel krutý přechod, nástup na gympl, no a to byl konec veškerýho hraní po obědě na kostce, o přestávkách atd. Nyní se scházíme jen o víkendech, a protože máme málo času, jsou to pořádné pařby. Poslední nevýznamnou věcí je to, že jsme přestoupili z pravidel 1.5 na 1.6. Nechci ani pomyslet na to, jak jsem v tom obchodě vyplázl tu tisícovku... fuj...

A teď k samotným hráčům:

Martin Černý

Imre

Martin Pánek

#13

Lukáš Lang

Lukáš

Jára Lelek

Yaroush

Petr Kaláb

Peter

Hánziho, druhýho Hánziho, malýho Hánziho a Milana popisovat raději nebudu, voni by mě zdrbali :). Omlouvám se za všechny pravdivé informace zde zveřejněné, které někoho poškodily nebo dokonce popudily, znechutily, konsternovaly nebo vyrajcovaly až má teď bílou klávesnici, myš lebo iné polohovací zařízení (viď Lumpy). Postavy mající za svým jménem '(+)' jsou už na pravdě Luciperově (boží).



Imre - Martin Černý

"... No pravděpodobně jsi jen velkej namyšlenec, kterej ze mě chce akorát ždímat peníze; ...jistě víš co znamenají ty runy na mojí seči..."

Sei-tingova audience

  1. Postavy: hobito-kuddůckej alchymista theurg baron a král Abérie Sei-ling, hobití zloděj lupič baron z Abérie Sei-ting (brácha Sei-linga)(+), elfí zlodějka Sirril
  2. Nejvyšší dosažená úroveň: 9.
  3. Nejmocnější předmět: Chaldejský meč

NO jó, Černoch. TO voni jsou to takový divný postavy, ty Sei-?ingové. Většinou se snaží být kamarádi se všema, což má své výhody, ale občas se to nepovede. Ale jinak jsou dost opatrný. Sei-ling je/byl spíš takovej chytrej kladňas, jeho brácha je něco jako: "Svět plnej hobitků...". No a ta elfice. S tou jsme moc nehráli.

UP...



#13 - Martin Pánek

"LANG SE PROBUDIL. BYL OSPALEJ. - SPAL 4 HODINY ZE 6. URČITĚ BY SI HNED ZA SEKUNDU NEUVĚDOMIL, ŽE NEMÁ BRNĚNÍ A KYJ. TY BY SIS TAKY HNED RÁNO NEUVĚDOMIL, ŽE NEMÁŠ PYŽAMO. A DALO BY TO DOST PRÁCE NEŽ BY SI ZJISTIL, ŽE HO VYHAZUJU VEN ZE DVEŘÍ. A MÁCHA SI Z JEDNÝ SMĚNY UDĚLAL ASI 10 KOL PŘI TÝ HYPNÓZE. POMSTA BUDE CAPITAL PUNISHMENT. - KTOŽ SÚ BOŽÍ BOJOVNÍCI.

ÓRBRIN"

Drsnej dopis - JAK ZABÍT KRIMA

  1. Postavy: elfí kouzelník mág Órbrin (+), zwölfí kouzelník mág Colvex (I. a II.)(+)
  2. Nejvyšší dosažená úroveň: 13. (?)
  3. Nejmocnější předmět: "telefon"

Dokonalé postavy vs nedokonalý PJ. Tak by to asi popsal on sám. Jinak, hrál dobře uvažující a většinou nejsilnější postavy, které však v určité chvíli svou moc přecenily a byly ostatními členy družiny zpacifikovány, nebo častěji rovnou zabity ;).

UP...



Lukáš Lang - Lukáš Lang

"PJ: ...chvíli tam sedíš a vtom se teleport začne spouštět. "Kontakt zvenčí!", zařve čaroděj," rychle Krime, vypadni tam vodsaď!".

Lukáš: Vypadnu z teleportu a čekám, co se stane. Sem připravenej na všechno!"

  1. Postavy: krollí válečník bojovník Krim (I.)(+), trpasličí alchymista pyrofor Krim (+), trpasličí alchymista theurg Loki (+), krollí válečník bojovník rytíř Krim (II.)(+), krollí válečník Krim (III.)
  2. Nejvyšší dosažená úroveň: poctivě 9.-10. (jinak 35.)
  3. Nejmocnější předmět: Kutna neviditelnosti

Kdyby někdo hlídal hospodaření s časem při hraní, vypadalo by to asi takhle: Sraz u mě doma v 9:00, 9:00-9:15 souboj, družina dorazila do města, 9:15-10:15 Lukáš nakupuje, 10:15-10:30 nakupují ostatní postavy, 10:30-10:45 Lukáš vybírá hospodu, jde spát, 10:45-11:00 Lukáš usíná, 11:00-12:00 konečně se pořádně hraje, 12:01 družina přepadena obrem, 12:02-12:45 Lukáš se rozmýšlí, jestli vypálí dva modré nebo jeden zelený blesk, 12:45-12:48 vypálí černý blesk, 12:50 obr mrtev, nemusím říkat kdo prohledává zbylých 10 minut mrtvolu, 13:00 vyháním všechny z bytu, konec Dračátka (pro dnešek).

Doufám, že z příkladu jste pochopili Lukyho vlastnost stále a furt zdržovat. Jinak jsou jeho postavy průměrně inteligentní a šíleně paranoidní (čemuž se ovšem nesmíme divit, jelikož dostat postavu na 9. úroveň v téhle Družině, no, no). Kdo neslyšel o Krimovo pokojíčku, jakoby neslyšel o Saddámovi. Opravdu nedobytná pevnost. Jeho postavy jsou (jako všechny) také hodně chamtivé až úchylné. Snaží se získat prachy a předměty jakýmkoli způsobem. Zvláště pyrofor Krim vynikal v bláznivých pokusech s neznámými věcmi (řekněme to na rovinu - s neznámými vajíčky). O přemnožení grunganů toho tedy ví také dost. Jenže když si takový Krim dokáže nasyslit hromadu supermegagigavěcí, zkuste ho potom zabít.

UP...



Yaroush - Jára Lelek

"... Péťóó a co když tam mám, víš, takovou malou věcičkůůů..."

Typické Yaroushovo naléhání na PJ

  1. Postavy: krollí válečník/ce (já nevim co to bylo, ale bylo to vykastrovaný) bojovník Kraken (+), krollí válečník bojovník Kraken (II.)(+), elfí kouzelník Bilý čaroděj Sturm (+), skřítčí válečník BIG-MAX (+), elfí kouzelník čaroděj (teď si nemůžu vzpomenout na jméno)
  2. Nejvyšší dosažená úroveň: poctivě 11.-13. (jinak 27.)
  3. Nejmocnější předmět: bez komentáře

Vládce všech mouder Yaroush, tak byste mohli našeho Leldu (tak to vymyslel Martin Mister, to on!). Neskutečně vychytané postavy vede vychytaný Yaroush vychytávající vychytanými vychytávkami vše nevychytatelné. Uf, sice se předchozí věta těžko chápe, ale pravda to je. Rozplývat se nad jeho hraním, protože chci naše další setkání přežít :). ALE, nepodceňujte Járovo moudra a snažte se splnit vše, co vám řekne, sic vás ochraňuj Luciper.

UP...



Svatý a Neomylný Lord Petr Kalábrijský z Halábu (of Debility & Thomeshites and a lots of pseudonyms :) - Petr Kaláb

"...No prostě jdu za elfama... ...Jak to, já chci elfy!... ...Dobrý den, máta elfský kondomy?... ...No tak aspoň elfí trenky..."

Typické Kalabenovo výkřiky

  1. Postavy: miliardy kladných (Ohlasů? Ne to jsou jen moje stánky) elfích hraničářů nejrůznějších zaměření (jeden na bojování, další na píchání...)
  2. Nejvyšší dosažená úroveň: poctivě 1. (jinak 35.)
  3. Nejmocnější předmět: miliardy kladných mocných artefaktů pocházejících z dob předvěkých

Na Petříkovi je nejhezčí, že kdykoli sháníte do družiny postavu na určité úrovni určitého povolání (tedy hraničáře, či kýho výra to zase vymyslí), vždy se tam nějaká taková postava najde a dokonce se supervybavením, které si prej "nahrál" u nějakého "hloupého" PJ.

UP...



HI-STORY

Stará Družina

Vše začalo u jednoho malého hobitka. Narodil se ani nevím kde, ale TO je jedno. Důležité je hlavně TO, že se potkal s jednou z Lukášových postav, kouzelníkem ???. Díky němu se dostal na Univerzitu, kde studoval alchymii, a také do jiného světa (někdo říká, že to byl jiný stav :). V západních zemích Salamonie se objevil. Se svým přítelem vstoupil do služeb místního místodržícího, půlelfa Olafa Silnorukého. Možná je zvláštní, že hned první úkol, jenž mu byl přidělen, byl tak důležitý. Vypravit se přímo do srdce nepřátelských sil. Krim, hlavní Olafův alchymista, však místodržícího přesvědčil, že tento kuddůko-hobbit je opravdu ten, o němž mluví věštba.

Tak se tedy jeden nezkušený kouzelníček a ještě nezkušenější alchymista vydali do srdce skřetího přístavu, Žlučáku :), zachránit Olafova agenta. Po několika týdnech se oba vrátili spolu s agentem ze zničeného Žlučáku. Byli hrdinové, nikomu však neřekli, jak to provedli. Olaf byl utvrzen v tom, že Sei-ling je opravdu jeho předpovězený zachránce. Sei-lingův přítel, kouzelník, se vrátil domů. Sei-ling však při svých cestách nalezl nového, barbara Drápa, s kterým pak prošel vše dobré i zlé, co za těch blahých časů zažil. Dostával stále další a další úkoly. Vysvobodil Olafova posla drženého v Ledové hoře, zabil i mága v ní sídlícího. Posel se jmenoval Iason a spřátelil se s Drápem a Sei-lingem. Tak vznikl základ Staré Družiny, družiny velkých hrdinů a ochránců dobra před Velkou zkázou.

Družina si získávala stále větší popularitu. Ne všichni ji viděli rádi. Třeba když obřím výbuchem zničila půlku města Juster a tím velmi přispěla k potlačení místních vzbouřenců. Odměna okamžitě následovala (pouze pro Sei-linga - Iason titul měl a Dráp byl ve službách Olafa), povýšení do šlechtického stavu, na barona, a svěření léna úplně v jiném vesmíru. V těchto dnech se k Družině připojili mág Órbrin a severský kroll, válečník Krim. Tímto vznikla Stará Družina.

Sei-lingovým snem byl život piráta. Na loď si ovšem musíte vydělat trochu víc, než se vejde do jednoho měšce (ne asi). Tak se zrodil plán, jehož úspěšné zakončení by vyneslo zlata na lodí deset i s posádkami.

Ve Stonefallu a Justeru kolovaly pověsti o prastarém artefaktu, o Chaldejském meči, jenž by měl být uschován na Západním ostrově říše Chaldéjů. Nikdo z Družiny neváhal ani chvíli, během dne bylo vše připraveno a všichni se vydali do Stonefallu, aby se nalodili. Do cesty se jim připletla docela velká banda loupežníků, kterých se ale rychle zbavili. Mág byl však vážně raněn a byl nucen zůstat ve městě. Za peníze nalezené v loupežnické skrýši byla koupena rozpadající se brigantina a najata posádka. Do Chaldeje, hlavního a nyní už jediného města Chaldécie, se nebylo lehké dostat. Nepřátelství mezi Salamonií a Chaldécií přetrvávalo, i když... válka nezuřila. Kapsy dobrodruhů se ale nakonec ukázaly hlubší, než bylo při jednání s Chaldejskými úředníky zapotřebí. Ve městě se pouze zastavili aby doplnili zásoby, zaparkovali loď a nakoupili. Ano, nejoblíbenější činností je u Družiny nakupování. Sei-ling se mezitím od místních dozvěděl, že měl jít na západ, kde je podle pověsti v údolí bohyně Amabis skryt chrám, kde je meč ukryt. Dráp si mezitím domluvil prácičku u jednoho místního slavného alchymisty, Druga. Ten se totiž dozvěděl, kam že to Družina míří. Válečník měl za úkol přinést Drugovy dračí vejce, od, podle něj, "malého dráčka, sídlícího v chrámu". Družina vyrazila na cestu ostrovem na západ.

O dalších osudech Staré Družiny napíši později...

UP...